Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, September 10, 2008

woahh!

masa aku nak amik ketui ais..
wooaahh!
aku terkejut tgk freezer kat lab.
giler banyak punya frost!
sampai tak boleh tutup rapat pon tak sedaq.
adei laa kalu rosakk..
tak pe kot noo?? kan? tekan je defrost kan? (garu kepala..)

get close up!





dalam pada tu...
aku dan aini main-main camera dilaptop yang baru ditukar oleh kak azi.
dijoin bersama farisya..
aku pon nak tukaq laptop gak laa..




kemarin lagik kami dah main-main...

aini + kak azi

dayah datang melawat.

aku pon datang melawat..

kredit to si pemilik..


4 comments:

arixahmad said...

owh maen ja keja
posing ja keja
bila nak abeh masters cam neh

husna said...

main laptop orang...laptop aku tak canggih..kagum seh

Humayrah Hayati said...

ma cih..bleh ajar k yt macamana nak letak lagu dalam blog..hehehehe

husna said...

boleh boleh!