Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, June 24, 2008

sabah bah : part 3

5 june plak hari untuk shopping!!
aku shopping sampai duit habes.
shopping kat KK ja.
terutama di pasar philippine ataupun dalam map dipanggil pasar kraf.
penjual kebanyakkan adalah philipino.
juga banyak barangan dari philippine.


mulakan hari dengan kopi + the borneo post

inside pasar philippine : padat


tukang jahit diluar pasar.

kuih tradisional.

satu senario baru bagi aku : penjual rokok (aku rasa rokok juga dari philippine)

kraf

seriously katak betul! : juga dari philippine


aku memang berabis duit.

mutiara sabah.

antara yang aku beli.

kain kumbu sarawak pon ada bah.

sabah pon ada penyu.


juga famous dengan ikan kering.

gamat kering ada dijual disini.

lon : si penjual ikan kering yang kerek dan suka sama bed


No comments: