Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, August 25, 2008

all in one day

sabtu last week aku satu hari pegi jalan.
mula-mula kenduri ima anis.
aku nak pakai baju color pink. tp mariana kata ima ajak pakai baju color purple. ikut tema.
aku pon layan...
maka aku pon pakai baju purple yang aku selalu pakai pegi lab hari-hari tu.
baju purple tu aku bokbalik sebab nak buat baju contoh tuk kak aku potong buat baju raya nanti.
buruk dan kusam pun tak paaa la.
yang penting aku dah rasmi kasut baru aku!

akad nikah.

nangis? hiba? no lah..mata gatai pakai mascara.

selesai sudah.

akad di masjid tepi umah zati.

sireh junjung.

purple.

halwa..

mak pengantin.

bilik itu romantik.

bersama pn ima.

kamilah a.k.a milot pon ada.

kasut baru. beg mak punya. gelang mutiara pun bedal yang mak

lepas balik kenduri ima. mak aku ajak pi kenduri cukur kepala plak. p sama-sama mak, faizah a.k.a dekdah dan mat anip. makan lagik! nasik. pulut kuning. bubur. baby tu anak 2nd-cousin aku, kak aya. dan yang bestnya kak aya happen to be ex-usm. dan kawan-kawan dia yang datang pon ex-usm. so aku pon updated kan diaorang apa perubahan kat usm ni. satu topik yang agak best untuk dibincangkan di rumah kenduri cukur kepala.kalau sebelum ni.. aku mesti tak tau nak sembang apa2 bila semua ibu-ibu dan wanita-wanita yang hadir akan discus hal-hal yang berkaitan baby dan anak. pasal pengalaman beranak la. pasal masalah baby la..

babynya..tapi aku lupa nama dia..

dan dekdah setia dengan jejarumnya..

pas tu malamnya plak aku dan yang len p umah kakak aku. hantaq baju nak buat baju raya. akunya saja LIMA pasang seh..dan malam tu semua enam orang anak buah aku berkumpul..so macam-macam ragam laa.

the BIG boys..




and...not-so-big girls..




and the baby..

and of coz the food..



and they have a great time.



No comments: