Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, September 03, 2008

Further Under the Duvet

buku marian keyes yang aku sangat suka!
hilarious and very very funny!
aku gelak dari awal sampai habis (dan nangis untuk satu cerita).
more more better than under the duvet and all her story books.
ia adalah autobiografi..but in humorous way. dan sememangnya aku suka akan kisah benar (dan lawak!)..
dalam ada:
1. cerita gila dan lawak gila pasal shopping. diet. famili. travel. jet-lag. make up. people. spa. meditation. oomm
2. visit Russian orphanage (cerita yang aku sebak).
3. dan cerita yang paling aku suka, cerita pasal macammana dia recovery dari alcoholism (cerita yang buat aku nangis).
4. mammy walsh problem page.
5. short stories.

No comments: