Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, November 14, 2008

all about pindah randah...

post ini berkenaan kejadian kami kena pindak bilik dan dengan itu aku mempunyai roommate (baharu).



kenapa aku tak suka berpindah-randah (even to the next door)??:
1. tired, tired and tired!
2. tired untuk pack dan unpack.
3. tired semasa proses pemindahan dan mengangkut serta mengangkat..
kenapa aku enjoy dok sorang-sorang??:
1. privacy, privacy and privacy!!
2. aku tak perlu bercakap dengan roommate.
3. aku can have a lazy day, lazy week or maybe lazy month(s) without a guilt!
dan kenapa pindah ke tempat baharu juga good untuk aku (dan plant aku)??:
1. new environment..means: new spirit. new mood.
2. make new friends..
3. plant aku boleh tukar toilet baharu jugak!


p/s: lina....saya masih jaga plant awak dengan baik tau!

2 comments:

lina said...

yea2.. sy nmpak. tq. dah besar ye? hehe..

husna said...

ada tumbuh daun baru...