Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, November 13, 2008

room warming farhana + naim

Semalam kami dijemput ke room warming semperna farhana dan naim pindak ke international house (IH).
mind you..its not really a house..bilik jer..tuk seorang..
farhana sebelum ni selalu bkempen ajak kami pindah ke IH gak...tapi memandangkan sewa mahal skit..aku tak mampu laaa..
diaorang dua buat room warming dengan jayanya! dan jemput ramai orang...
TAHNIAH dan THANX ya..


apai, jenny, kak an, arix, zati dan aku merupakan orang2 yang sampai paling awal!





pas tu orang lain pakat mai rame2..kami makan dan berposing!













dan kredit to tuan-s rumah...naim n farhana (aka cikgu puding kami)
tapi kan...
yang buat aku susah hati adalah...
depa suruh aku/kami buat room warming gak semperna aku/kami pindah bilik baharu..
ADUS!!!
paling teruk aku adalah diantara manusia yang memulun mintak depa buat makan2 semperna depa pindah ke IH...

6 comments:

arixahmad said...

kau la yg tanggong di atas keterlanjuran mu berkata kata ttg room warming..aku tak campor..

puan oryza said...

buat jugak room warming!
Saujana warming okeh!

husna said...

ahhhhh...TOLONG!!!!!

lina said...

besar gak bilik diorng kan! kayo naim ngn farhana nih!

husna said...

kecik ja lina.gambo2 1st dalam blk farhana...makan2 bt kat blk rekeasi IH...

lina said...

oh!