Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, January 03, 2009

year-end aktivities: Dec 30 08

selasa, dec 30.
1st lab class tuk sem ni..
sem ni aku dan aini kena amik 2 kelas bah..
selasa dan khamis..
feeuhhh...
penat dan kerja bertambah dari sem lepas..
2 kali ganda bah!
haja haja!!
tapi kan...
walaupun sebelum ni dah 11 sesi lab aku handle....
still ada lagi benda yang aku tak tau..
kena tanya ngan student..
adei laaa..
tapi...
lagi kesian kat aini sahabat aku nih...
tahap kena serbu terus...
aini...HAJA HAJA!!






pastu malamnya....
pergi auditorium dewan budaya USM
aku, zati, arix dan Mr. Who-is-older-than-us pegi nonton konsert USM jazz band 2008..
jazz band plays medley..
best gak laaa..
antara lagunya..
bond 007, cant take my eye off you, sway, coming home baby, tears in heaven, i shot the sheriff, smooth operator, ill survive..
dan banyak gak lagu yang tak tau..
maka jadi sedikit tak besh laa...
tapi yang agak best adalah ray rozells nyanyi lagu tears in heaven dan i shot the sheriff (video aku letak kat bawah...)
dan jugak persembahan drum plus beatboxing...menarik dan best...tapi aku tak letak video sbb camera aku tak clear..















nota kaki:
kredit tuk arix diatas semua gambo dan video diatas...

No comments: