Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, March 09, 2009

kenduri mar vs bola sepak

setelah sekian lama aku tak blk kampong...
maka last week aku balik.
balik kejap ja..
balik tuk jumpa mak dan abah..
tapi sempat jumpa mak jaa..abah p buat keja kat sik.
dan..
aku balik juga sebab mahu pergi makan kenduri mariana aka mar pada hari sabtu..
mar adalah kawan se-petrol pengakap masa zaman sek men dulu..
aku pergi bersama kawan-kawan se-petrol yang lain..
haida aka detdot, kamilah aka milot dan farah adila aka alla...
turut bersama wan..kawan paling nakal aku penah berkawan sejak sek ren dan juga kini merupakan bf alla..









pastu terjumpa anis kawan sek men jugak yang telah beranak 1





lepas tu..
pada malamnyaaa...
aku, dekdot, milot, alla, wan dan ditambah dengan chu, pergi menonton bola sepak di stadium utama..
perlis vs harimau muda..
aku bukan laa seorang peminat bola..tapi saja ja suka suka dan mahu tukaq angin tempat lepak..





baru ja 11 min perlawanan bermulaaa..
aku dah stat rasa boring...




aku ingatkan aku ja boring..
rupa-rupanya yang lain pon boring..
termasuklah si wan n chu..
katanya..perlis main boring malam tu..
aku tak tau pasai main bola..
yang aku tau memang boring pun malam tu..
maka kami mula buat aktiviti lain..
baca surat khabar lama...
tangkap gambo..

tengok orang lain..


ulang tengok jam...



makan kuaci..minum...



akhirnya habes separuh masa pertama...baru masa pertama...



semasa separuh masa kedua pon sama jugak..
sembang...tengok jam...tengok orang lalu lalang..tengok jam...bergosip..tengok jam lagik..makan kuaci..tengok jam...fikir bila la nak habes ni...minum...alamak!!!aku terminum coca cola..



akhirnya...
selepas separuh masa kedua dan masa tambahan..
keputusan tetap 0-0..




lepas nonton bola..
kami sambung sembang di kedai makan..
sembang sampai masing-masing ngantuk..
2 am baru sampai rumah..
tak baik anak dara balik kul 2 pg...
ish ish
tapi best ho!!
kualiti time dengan kawan-kawan lama...
tapi kesian kat mak aku yang menunggu aku balik sampai tertido...
ampun ya mak!!






No comments: