Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, March 26, 2009

melalui sms-ing

orang kata melalui penulisan...
ia dapat mencerminkan siapa diri kita.
dan kita akan lebih mengenali diri kita sendiri melaluinya..
memang benar!
tidak perlu menunggu penulisan novel atau blogging untuk mencerminkan siapa kita.
cukuplah dengan ber-sms.
sejak akhir-akhir ini aku selalu ber-sms dan aku menyedari beberapa perkara mengenai diri aku.
antaranya adalah...
1. aku sebenarnya seorang yang agak negatif..walaupun sahabat-sahabat aku selalu meluat dengan aku nya positive thinking...atau lebih tepat lagi..comforting thoughts.
2. aku kadang-kadang seorang yang agak judgemental..walaupun aku selalu mengelak untuk tidak judgemental.
3. aku agak sukar untuk menerima kelemahan diri..aku selalu tak mahu nampak lemah..

dan...aku perlu atasi benda-benda diatas...umur dah semakin meningkat...tapi banyak lagi benda-benda negative yang aku ada dalam diri..

No comments: