Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, April 11, 2009

menjadi 25...part 1

bila nak dekat besday sendiri...
aku mula banyak pike, menilai diri, dan buat review tentang hidup aku sebelum ini..
tahun ni aku dah nak masuk 25 tahun..
25...bunyi macam tua jaaa...ehek

dan dalam part 1 ni..
aku nak cakap pasal perangai aku yang 1 ni..
perangai yang aku baru sedari..
yang agak stupid la pastinya..

aku ni kann..
suka bukak mulut bercakap mengenai benda-benda yang aku sendiri tak berminat nak bercakap..atau tak minat nak amik tau..
tapi disebabkan oleh rasa mahu bagi pandangan kononnya...
mahu bertanya kononnya..
mahu mengelakkan diri dianggap tak memberi perhatian bila orang bercakap kononnya..


dan sebagai hasilnya:
yang keluar dari mulut aku semuanya crap crap things belaka..nampak macam aku tak ada apa-apa point nak cakap, keliru..dan nampak stupid pastinya..serta overwhelmed with great shame...

so sebagai peringatan untuk diri sendiri...
JANGAN BUKAK MULUT ANDA!!! bila anda sendiri sebenarnya tak berminat nak ambil tahu mengenai sesuatu perkara tersebut..better diam, senyum dan angkat kaki..

No comments: