Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, April 22, 2009

menjadi 25...part 4: sambutan

sambutan besday ke 25:
dah lama aku nak update pasai sambutan hari tu...
pertama sekali oleh sahabat-sahabat sejati aku..
pada tengah malam 17 april.
surprise + small + intimate moment!
trima kaseh untuk sayang-sayang aku: zati, arix dan The-fourth.
sayang you all!





diaorang 3 orang nyanyi tuk aku..
dan sampaikan poem..
zati tules sendiri..
dan aku nangis terharu....
arix dan The fourth juga tak ketinggalan..



pastu..
pada keesokkan harinya..
geng lab aku buat surprise lagik..
The-tradition.
hidangan utama pecal lele!!
aku nya fav tu!
aku sangat hepi dan suka!!
trima kaseh tuk semua yang menjayakannya.
kepada dr coswald... kak yati kerna bagi cadangan makanan yang sodap itu... aini dan muna yang sanggup berjaga malam membuat popia yang sodap walaupun telah penat disiang hari... juga kepada fir, farhana, dan semua-semua kawan-kawan yang turut sama menjayakan dan datang meraikan aku..











lepas itu..
aku sambung keraian dengan sahabat-sahabat aku..
ada kek lagik!
kami makan, relax, sembang dan bergosip...
dan...
sahabat aku telah mengemukakan satu persoalan...
kenapa aku tak nampak hepi bila orang buat surprise kat aku pada tengah malam dan juga pada siangnya..


iye ke??
aku pun baru perasan bila mereka tanya aku..
kenapa ya??
pike punya pike kini aku rasa lah kan...
aku tak nampak hepi sebab aku sedihhh..
bukan sebab aku rasa dah tua..
tapi...aku rasa..aku pike...
adakah aku dapat sambut besday pada tahun-tahun akan datang bersama mereka lagi..
rasanya besday aku adalah sambutan besday yang last untuk geng lab dr coswald..
nanti dah tak ada lagi that tradition..
kami ada tradisi sendiri untuk setiap sambutan...


disini...
aku nak ucapkan banyak-banyak terima kaseh kepada semua sahabat dan rakan-rakan yang membuat sambutan untuk aku...
dan...
mintak maaf jika perilaku aku tak menunjukkan aku hepi...sesungguhnya aku sangat hepi dan terharu...dan aku menghargai setiap apa yang kamu semua lakukan!











4 comments:

zati zuber said...

che na,
what a sentimental ending tuk entry kali ni...huhu...wei..hadiah aku mana..dah dekat 5 bulan nih tggu...

husna said...

huit...hampa cari la nak apa..lagi pon aku mmg nak bg hadiah..supaya aku boleh dapat hadiah gak.hahahahhaa..

lina said...

bestnye sambutan jublee perak dia.. sy gak smbut sorang2..huhuhu..

husna said...

hehehehe...lina, ni naseb baik tak jadi nak p langkawi masa besday seperti yang di plan..
lina tak bgtau kat dr sani pasai besday linaa..mesti dr sani bt sambutan...ehek