Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, April 22, 2009

stress + tension = kopi + potong rambut..


kemarin...
selasa...
aku agak tension + stress + rasa-nak-tempik-kat-telinga-orang + rasa-nak-lari + rasa-nak-sepak-dinding-skol skit..
maka sahabat-sahabat membawa aku pekena kopi..
wow rasa terangkat dengan kopi dark+pahit..
pastu...
amik keputusan mengejut p cantas rambut yang aku simpan selama 1 tahun...
bayaran boleh tahan mahal jika bandingkan dengan kemampuan aku...
tapi...
rasa berbaloi gak laaa...
sodap+relieve gak la bila dia urut kepala aku...
cut pon oke gak..
aku just mintak dia potong bagi sesuai dengan muka aku dan boleh aku rasa aktif dan bertenaga...


hasilnya hari ini??
aku rasa agak bertenaga skit..
dengan imej baharu dan perasaan baharu!
esok aku kena lebih aktif, bertenaga dan bersemangat!!!
YEAHHHH!!!
YOU GO GIRL!!

3 comments:

Nadiah Sidek said...

stress + tension = kopi + potong rambut???

formula mana yg husna guna pakai ni? hehe

zati zuber said...

rasa nak sepak dinding skol? ko ni cek na..xhabih2 ngn nak sepak benda sejak dolu2 nih..igt kan after jubli perak, hang dah xmeneruskan 'habitat' itu sebab dah lama xtengok ang sepak benda..tp nampakya still ada dlm diri hg...cumanya aku dah xnampak ang wat vandalisme lg selepas kejadian sepak kotak yg berlaku 4 tahun lalu.keskeskes...

husna said...

kak nadiah: hehhehehee... formula orang pening kepala dan asyik nangis nih!

zati: aku sll ja rasa nak sepak benda..cuma tak sepak dpn hang jaa..hehhehee. tapi kena hati2 skit gak la..takut sakit kaki ataupun kotoq dinding skol yang baru di cat tu..