Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, April 29, 2009

tanggungjawap baharu.

semalam aku tidoq kat lab..
so hari ini bersemangat skit buat breakfast..
selalu aku bantai lunch terus..
muesli + susu + epal..
dah lama gak aku tak makan makanan cam makanan hamster nih...


pastu buat keja cambesa...
baca skit...tidoq skit..merapu skit..melilau buat-buat cam busy skit..
tup tup...
balik dari melilau...
aku ternampak sesuatu yangberwarna hijau kat tepi komputer..

benda-benda hidup. tumbuhan hijau + ikan kecil!
seperti benda yang aku mintak dari muna semperna besday aku!
yeeeeahhh...bestnya..
thanx bebanyak tuk muna serta aini, farhana dan parisha yang jugak menyumbang...
kini aku ada tanggungjawap lebih..
jaga anak ikan...
uit uit!



3 comments:

lina said...

jgn ada 'ank ikan' dah. hehehe..

Nadiah Sidek said...

ala...tak sempat nk bgtau muna jgn terpedaya dgn pujukan husna nak tumbuhan hijau n anak ikan tu (dengki la tu! ehe..)

p/s: ckp kt muna akk nk jgk! :p

husna said...

lina: anak ikan??ingat nak gak cari sorang...tapi belum mampu maaa...hahahaha

kak nadiah: hahahaha...tak sempat kak nadiah nak halang muna...
husna tak mo bgtau kat muna la kata kak nadiah pun nak...nanti sian kat ikan tu...tak dak orang nak jaga..kak nadiah sure tak menang tangan punya nak jaga safiyyah n ikan kecik..ehek