Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, July 25, 2009

aku terbaru

sudah lama aku tak upload gambar-gambar aku dan sahabat-sahabat..
ini gambar kami yang paling terbaru.








aku dah 25 tahun. tapi masih suka bergambar bermulut muncung aka mulut onni seperti remaja beliaan tangkap gambar untuk friendster atau myspace atau facebook mereka..ahaha...
aku dapati pabila aku bermulut onni...muka aku nampak slim skit dalam gambar..
mahu berubah?? oh..aku tidak pasti!

4 comments:

Nadiah Sidek said...

kat mana tu husna?

husna said...

kat penang. queensbay mall..
napa kak nadiah?

Nadiah Sidek said...

saje je tny sbb mcm tak familiar je. kedai apa tu? minum ice blended ye tu? sedapnya..nk jgk!

husna said...

yum yum
sodap kak nadiah