Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, July 04, 2009

dah JULAI oii !!

wah.
dah jadi seminggu sekali aku update.
sepanjang minggu lepas..
aku buat apa ha?
keja skit. joli lebih skit.
lokasi joli terpaksa dirahsiakan.
gambar-gambar semasa joli pon tak boleh di upload.
nanti kantoi dengan bos baru maaa..
wah.
dah masuk JULAI dah!
dulu aku plan Jun aku dah habes tulis dan habes eksperiment.
tapi ni dah Julai...
apa cerita ni husna??
terpaksa berusaha lagi yang pastinya!!
dalam pada itu...
Julai ini aku bercadang nak lancarkan CABARAN 45 HARI NO NASI...
dek kerna berminat dengan cerita yang diceritakan oleh arix hari tu..

tapi masalahnya...
aku dok tangguh-tangguh lagi.
nak stat 2 julai..tapi pi makan nasi kat pecal lele..
nak stat 3 julai...tapi pi makan ikan bakar..
hari ni 4 julai...boleh la stat kot..
kot la kot..
pastu....
ni aku perasan satu benda..
aku sangat suka merakam gambar kat meja makan.
merakam gambar makanan..
merakam gambar di sekeliling meja makan..
aku suka tengok gambar makanan...
bagi aku ia sangat warna-warni..
dan juga tak letih untuk menangkap gambar..
sooo..
aku rasa nak buat blog baru kot..
nak letak gambo-gambo makanan ja..
makanan yang aku makan..
tapi ada masa ker??
UPDATE:
tadi lepas je aku tekan publish post...aku terus terbaca ini di blog Sartorialist.
'' I wanted to them to see that you don't have to separate having fun and taking pictures. I take pictures walking around on the street because I find it very relaxing and fun. What each student needed to do was to find what they were passionate about and try to capture that passion with images. ''

wah.memang macam aku rasa semasa aku tangkap gambar makanan jer...



2 comments:

Nadiah Sidek said...

nasib baik akk dh takde kat usm..kalu tak akk dh report dh kat bos baru husna..hehe..

husna said...

ngeh ngeh...tu la pasai..naseb baik!! fiuh! selamat...