Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, July 20, 2009

formula baru



tadi....
aku. aini. zati. arix. The-fourth.
kami makan. minum. ketawa. bergosip. bercerita. buat lawak. buat stress. bergembira. bergambar.
dan...dalam pada itu, risau akan projek, kerja dan thesis..
tambah plak dengaq kak an sudah banyak menulis thesis..dan mau hantar notis pada bulan 10..itu perancanganya katanya...
aku yang dah hantar notis pon tak ketahuan hala lagik..
haiyak!!!
dah banyak mana aku tulis??
jangan la tanya aku...malu ah!!
kalau dr nasir atau dr coswald yang tanya...lagi aku tension..kalau dua orang tu mintak nak tengok..tension sampai mati aku..
haiyak!!




tak boleh!! tak boleh!!
tak boleh jadi nih!!
tak boleh tension.
tak boleh stress.
sebab: kami telah buat kesimpulan dengan menggunakan formula baru....

STRESS = GEMOK


p/s: tapi aku dok buat apa nih?? ha ha ha ha

2 comments:

Nadiah Sidek said...

uih...aini pun dh join ek? aini tu the fifth ke? hehe. isy...meh habaq mai skit sape the fourth tu?

husna said...

hehehhee..takdak the fifth..wujud The-fourth ja..
kawan kami kami kak nadiah....
watak misteri..hahahhaa
jangan biarkan hidup anda diselebungi misteri..