Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, July 25, 2009

sepanjang dari bercuti blogging...

sekejap ja aku mampu bercuti dari blogging..
aha!
jadi....apa yang berlaku sepanjang aku cuti?

1. koleksi gambar makanan..tentunya..





2. sepanjang aku bercuti ini..aku telah berjaya samapai di lab sebelum jam 730 pagi..yahoooo..
walaupun rasa cam nak sasau di lab sebab tak cukup tidur...aku tetap berbangga kerna berjaya datang lab sebelum matahari memancarkan diri.. minggu hadapan aku juga harap aku datang lab seawal itu.
3. thesis? eksperiment? aha..berganjak dan bertambah la jugak walaupun sedikit.. tetap ada perubahan bukan.. hari ini dan esok-esok.. perlu bertambah lagik..aku TIDAK cukup masa beb!
4. aku sudah TAMATKAN cabaran 45 hari no-nasi semalam... haiya..18 hari ja aku berjaya..tak sampai separuh pun.. 2/5 jer.. aku tamatkan sebab dalam 18 hari ini aku tak berjaya kurangkan berat badan pong. tengah hari semalam aku tamatkan dengan makan nasi + pecal lele kegemaran aku..petang nya pulak..makan nasi arab semperna BBQ di skol..ha amik..2 kali makan nasik terus..aha..aku rasa bahagia!




2 comments:

Nadiah Sidek said...

sementara blh mkn ni mkn aje la husna. takyah la berdiet2. yg penting ambil mknn seimbang ;)

husna said...

heehhehee
tapi nak kurus cam kak nadiah....
apa rahsia?