Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, August 07, 2009

bleach kembali dalam hidup..


ni apa cerita nih..
aku dok search pasai bleach plak..
hehehehehe.

aku teringat pasai anime kegemaran aku nih.
dah lama tinggai..
dah tak ingat bila last tengok.. setahun lepas? dua tahun lepas?
rupa-rupanya dah banyak giler episod yang aku tinggai.
dulu seingat aku, last tengok dalam episod 60++ - 100++. masa ichigo baru balik dari selamatkan rukia.
skarang dah episod 200++.
dah lama kan aku tinggai??

ni ingat nak sambung tengok..
hehehehe..
sempat lagi disamping dok kalut malut pasai lab, eksperimen dan tesis nih..

selain anime..
dah banyak benda aku dan sahabat-sahabat tinggalkan.
drama bersiri korea. filem korea. drama bersiri jepun. maraton filem. tak ada lagi aktiviti menonton pada hujung minggu... tak ada lagi aktiviti sengkang-mata-tak-hengat-dunia-berhari-hari nonton filem/drama bersiri..
tv dah memang tak tengok. kadang-kadang jer tengok pabila di kedai mamak.
alasan biasa: sibuk! ehek
ka sebab dah berusia 25 tahun. tua?


p/s: tak tidoq lagi ni... nanti 3 orang bermata panda ini akan sasau...


6 comments:

Saya said...

you are like my children, they watch anime like crazy! Something I can never understand :)

Nadiah Sidek said...

husna..citer korea/jepun apa yg best ek? akk nk cari dlm intrnt la..teringin lak tgk citer2 tu blk

naimbakhir said...

suke bangat topik ini!! heheh..
naim hardcore bleach taw..la ni dah 231 ok..nak qada ke? ada koleksi ni..hehe :p~

naimbakhir said...

kak nad: siri korea yg glamer/baru keluar skang ni Family Outing..best sangat layan..klako

arixahmad said...

one thing that i cant get along with u guys (u n zati)

husna said...

dr rosenani: hehehehehe. we just love them. and other japan culture too.

kak nadiah: husna pon dah lama tak tengok kak nadiah..dah ketinggalan banyak dah.. tanya si naem tu. ehek

naem: tu la pasai..tau tau dah banyak tinggai..aku ingat nak qada dalam google video ja. cammana aku nak pinjam..hang dok jauh..


arix: ngeh ngeh.. i love when we have some differences. we celebrate them all.