Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, August 10, 2009

kids + model







aku copy gambar ni dari blog Sartorialist. dia buat shoot dengan anak-anak dia dan rakan-rakan mereka.. aku sangat suka tengok gambar-gambar kanak-kanak serta personaliti yang ditunjukan oleh mereka dalam foto. tapi bila tengok kanak-kanak ni bergaya seperti model, agak creepy bukan? aku teringat iklan GAP kids. creepy jugak. terlalu komersial dan serius sangat. seperti kanak-kanak dalam foto pertama tu..



p/s: ngeh ngeh. ni la keja aku kalau dok depan komputer yang ada internet.. sambil-sambil tulis tesis..tapi tulis blog lagi banyak..
dan arix tak habes dengan spikulasinya...konon aku dah mau kawen dan mau baby tatkala aku sedang seronok tengok gambar baby atau budak-budak..uish syuh!

4 comments:

HuMayRah HaYatI said...

mmmm..betul ckp arix..k yt sokong..apa2pun tgu lah k yt lepas dulu..hehehe..

husna said...

hmmm..kalu langkah bendul tak pa kan..nanti husna bg sepersalinan baju..hehhehee..okei dak?

HuMayRah HaYatI said...

mmmmm..kalu mcm tu..x bbaloi lh..huhu..apa kata kalu bagi k yt sepersalinan brg kemas..;-p

husna said...

na na.. kalu gitu tawaran sepersalinan baju TUTUP. tak mau bg apa-apa la gitu. hehhehehe. langkah bendul buat senyap.