Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, August 19, 2009

skarang cergas, siang tadi hati terbakar...


jam 4.00 pagi
lepas dok potong sampel tuk SEM esok (aha aku bokbalik sampel ke bilik)..
aku kemas bilik yang semak ni.. kemas la skit skit supaya tak sakit mata tengok baju tak berlipat, katil tak berkemas, barang-barang selerak atas lantai..
mata aku cergas semacam ja ni. sebab pekena kopi kacip fatimah power root kot.
satgi nak nuleh jap...


sunyi-sunyi cam ni best skit nak buat kerja, nak nuleh atau nak miker.
tadi siang aku tak buat kerja sangat...
dok banyak perabeh masa dengan tahan marah dan tahan untuk tak terus CLK-kan atau BDH-kan orang-orang yang kuat ngipas dan yang dah tak de keja nak buat selain nak mengisukan perkara yang remeh temeh dan tunjuk kuasa tu..
abes tu, aku pon sejukkan hati dengan nonton video konset coldplay kat MTVworldstage Japan..
eheh tak patut tak patut.. patutnya aku ngaji koran ka, zikir ka tuk sejukkan hati ni..
ngeh ngeh...

uish... sakit hati tul aku tadi.... tapi aku sian lagi kat sahabat aku aini...
dalam aku nak tobat tak mau cepat marah ni, ada ja dugaannya...
dah la nak Ramadhan nih...






6 comments:

Nadiah Sidek said...

ni sakit ati ngn sape ni cik husna?

p/s: nasib baik hati tu dh tak terbakar..kalu tak mesti abg bomba dtg. ekeke..

avie eicca said...

aku pun terbakar gak ni walaupun aku PATI. Geram sangat2..tak matang sungguh!

Sabar2..hehee termasuk diri aku juga.

HuMayRah HaYatI said...

Sabarlah husna..setiap kesenangan pasti ada hasad..jadikan ini sbagai cabaran..

sebenarnyer..dah lama k yt geramm..diaorg mesti akan cari point nak kenakan kita..al maklumlah..DR NASRI dah x der..x der saper dah nak fight utk kita sumer..

Saya said...

Hi Husna

selamat berpuasa. Saya wish kat entri ni.

hv a good one. :)

husna said...

kak nadiah: hehehehe... tu la pasal..naseb baik tak sampai kena panggil bomba...

marina: tu laa... sabar je laa..

kak yati: huhuhuhu.. sabar sabar!

dr rosenani: selamat berpuasa juga tuk dr!

Nadiah Sidek said...

husna...meh la citer apa yg berlaku sbnrnya..nk tau gk...emel kat akk ek (umm_syuhada@yahoo.com)