Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, September 24, 2009

hari raya kelima

khamis, 24 september '09..


1. aku plan mau balik hari ini... pagi..

2. kakak aku janji mau hantar baju raya lepas subuh... tapi kul 9 lebih baru sampai... patut dak aku marah?? kakak sendiri wei... tak sampai hati...

3. aku tak jadi balik... jenis boleh suka-suka hati tukar plan.. lagi pun banyak lagi makanan tinggi kalori aku mau makan....

4. esok pagi aku balik.... bersambung lah keserabutkan yang aku tinggalkan sekejap tu... adei maaa



2 comments:

Nadiah Sidek said...

alala siannya dpt baju raya lmbt. takpe la...simpan utk raya haji..hehe..

husna said...

hehhehehe...raya haji mesti kena buat yang baru nyaa...
yang tu buat pakai masa jamuan raya kat usm kalau ada...