Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, September 17, 2009

salam aidilfitri untuk semua


aku/saya nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua yang aku kenali dan juga pembaca blog ini.
aku nak tulis nama sorang-sorang tak mampu, banyak sangat.... nanti kalau ada yang tertinggal, terkecil hati....
aku/saya mintak MAAF banyak-banyak diatas semua kesalahan yang aku ada buat kat korang. terkasar bahasa, terluka hati dan apa-apa saja... aku MINTA MAAF zahir dan batin yer...
halal semua makan, minum, ilmu dan apa ja yang korang bagi kat aku ek.
.
.
.
~ kepada kak nadiah yang 1st time raya di perantauan... selamat hari RAYA yer... nanti kalau dapat cari lomang yang tahan lama... husna poskan oke...
.
.
aku mau balik kampung lepas zohor ni... YEAY!!!
ooooooo balik kampung....
aku mintak cuti sama Bos-No-2 seminggu aja. hari khamis next week masuk lab balik...
tu pun jenuh nak menjawap bila dia persoalkan kenapa aku nak cuti lama-lama padahal rumah dekat jer...
nama pun RAYA dr... RAYA dr RAYA!!
.
.
selamat bercuti semua!!!
.
.
.
p/s: aku lupa nak mintak ampun sama Bos-No-2 dan The-Big-Bos... kad raya pon tak kasi... sms ajalah kan....
.
.
p/s/s: semalam dapat shoping kasut raya... aku balik ukur... 4 1/2 inci.. harap-harap aku tak ter-peleot ka, tersembam ka, tergeliat kaki ka, time raya nanti... berangan cam beraya kat bando.. padahal nak jijak tanah, batu dan selut....

2 comments:

Nadiah Sidek said...

selamat hari raya juga husna! akk pun minta maaf noo..

p/s: gmbr tu mcm lebih sesuai utk chinese new year je.. :p

husna said...

hehehehe
husna rasa cam lebeh sesuai tuk depavali