Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, September 28, 2009

tiba tiba aku teringatkan dia

tiba tiba aku teringat akan seseorang....

seseorang yang....
mampu buat aku bercakap berkenaan rahsia diri...
mampu buat aku bercakap berkenaan impian...
mampu buat aku bercakap berkenaan perkara yang aku takuti...
mampu beritahu perkara yang aku sendiri tak sedari....
mampu buat aku jadi bodoh...

tapi aku telah memberitahu HATI ini berulang-ulang kali....
dan aku mahu beritahu nya sekali lagi.....
bahawa....
TAK PERLULAH kau ingati dia lagi.....



**aku tiba tiba menjadi sentimental pada larut malam.... ini lah yang berlaku pabila aku berseorangan di lab... selain dapat ilham berkenaan projek... aku juga dapat ilham untuk bersentimental...aha

2 comments:

Nadiah Sidek said...

jiwang lak husna nih. akk tak teringat ke? :p

husna said...

muhahaaa...
jiwang dikala malam...

tentulah ingat kak nadiah...
kak nadiah yang cumel itu...