Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, October 25, 2009

aku dan kourtney kardashian mungkin ada sedikit persamaan disini...

muhaha

jumaat, 10.20 pm.

arix, esok gerak aku na. aku nak keluaq sama ngan hang.. esok hang nak balik kul brapa?

7.30 pagi..


sabtu, 3.05 pm.
aku membuka pintu bilik tatkala mendengar zati mengunci biliknya...

weh! ingatkan hang dah pi.. hang baru bangun ka? aku pi dulu na.. hang nak pi kul brapa nih?

hehehehe (aku sengih sambil buat muka comei)... aku tak jadi pi lab la.. mau kemas bilik dan basuh baju...


sebaliknya...
aku habeskan masa dengan berkubang atas katil sambil baca novel serta menahan perut yang lapar sebab tak de benda menarik untuk dimakan...
kul 8.00 malam baru keluar dari bilik tuk menghirup udara luas dan makan ngan zati di kedai kopi kegemaran.. balik dari makan, no neng no neng lagi..

jam 12.30 am, ahad...
baru aku terpaksa gagahkan diri tuk mengemas.... itupun sebab tak ngantuk gila gila kesan dari tidur yang lama pada siang hari... kul 3.00 pagi paksa diri tidur sebab wajip datang lab hari ini... tapi malangnya... jam 5.00 baru dapat tidur dengan lena nya...




CLEO november '09:
"Don't you hate it when your room's a mess and you're just too lazy to organise it?"
~ Kourtney Kardashian on cleaning her room.


2 comments:

arixahmad said...

I think you also need to reorganize your time :-p

husna said...

hahahahha... i think i have to reorganize e-ve-ry-things...
uwaaaa