Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, October 08, 2009

The-Big-Bos tak jadi datang esok

yeeeehhooooo!!!
~aku nya makan malam yang serupa makan pagi, sebentar tadi~


baru ja tadi aku mau buat tindakan nekad..
tak mau tidoq ini malam sampai esok malam...

dalam kul 5 ptg lebih kurang, aku hanto sms kat The-Big-Bos...
tanya dia jadi tak mai esok...

kul 7.51.42 pm, The-Big-Bos balas...
"Tak. Kena hadiri konvo ums 2 hari duduk kat atas pentas lg. Saya da ambil tiket pd 16 okt Jumaat depan."

aiseh.... (kali ini aku tak mencarut...)
16 tu tarikh seminar aku...
takkan dia nak mai tengok aku present kot...
pastu sapa nak semak aku nya abstrak?
slide aku??
dia mesti suruh aku kasi kat Bos-No-2 nih...
adei maaa...


p/s: farhana... betul sangkaan kamu, tak leh caya kalau dia kata nak mai... tapi kali ni boleh caya kot, sebab dia dah ambil tiket...

2 comments:

puan oryza said...

kan dah kate...dr memang sangat pandai bergurau..hehu

*masinnye mulut. terlebih makan garam nih...

husna said...

aha.. betul la tu... dah terlbh makan garam...