Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, October 17, 2009

esok saja aku dapat nak hooray hooray


niat dihati mau hooray hooray kemoning hari ini....
tapi The-Big-Bos suruh datang lab kul 9.00 pagi..
semenjak 2 menjak ni, kul 10.oo pg pada week days pon susah nak capai, inikan pulak kul 9.00 pg di hari sabtu..
nak pi mandi pagi tadi pon, dah terlanggaq dinding..

aku pon mai la lab dengan mata yang nak terkatup..
siap beli big breakfast lagik.. untuk bekalan tenaga..
sampai kat lab, kul 9.01.o4 pg, dapat 1 sms yang menyatakan meeting ditangguhkan jam 10.30 pg..
adei..
naseb baik The-Big-Bos adalah bos kesayangan...

meeting berkenaan masa depan kami itu, berlangsung sampai insyak tadi...
niat hati mau pau duit The-Big-Bos hari ini, paling lekeh ajak pi makan ikan bakar..
tapi sayang sekali, dia dah ada jemputan len.
aku pasang niat baru, nanti aku pi sabah aku nak pau duit dia kaw kaw..
muhaha..


p/s: dia kata, dia boring keja kat sana. yang dok bizi tu, bizi pasal benda len..tak dak banyak benda boleh buat kat opis. patut la dia sangat hepi bila zati tanya soklan pasal dsc kat dia.. dan dia suruh aini bagi raw data, dia akan tolong interpret. punya lah boring tak dak keja, kalau dulu mau kena pelangkung kalau suka suka hati tunjuk data mentah mentah atau banyak tanya... hang tak baca ka? dan aku juga ada beri cadangan supaya dia tules blog atau main game mafia kat fb, tapi cadangan bernas aku ditolak mentah mentah.. kecik hati aku..


p/s/s: nampaknya, esok saja aku dapat nak hooray hooray kemoning... mau tidoq pueh pueh.. dan humban baju yang menggunung dalam mesin basuh..ye lah...bagi orang macam aku, dapat tidoq lebih 12 jam dalam bilik dah cukup mengembirakan hati... tak payah gaduh nak hooray hooray jauh jauh.. oh ya. aku juga mau baca novel barang sebuah esok...




4 comments:

HuMayRah HaYatI said...

bleh k yati join sekaki..hehehe..

husna said...

boleh boleh... tapi skarang hooray hooray dah tamat. kena sambung buat kereja

Hazwan Hussin said...

ari 2 jmp Dr. Coswald kt stor...dok borak2 ngn die smbil minum nescafe..mmg die ckp die sgt boring kt sn...xde geran...xde student..ajar pn subject general chem...

husna said...

tu la pasal... sian kat dia.. ke-boringan di opis