Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, October 16, 2009

student baik belanja makan

ini aktiviti singkat kemarin....
sepanjang aku ngajo lab selama 3 sem....
ini pertama kali budak-budak datang lab aku, belanja makan..
belanja aku dan aini makan...
baik sungguh...
terharu aku...
mereka adalah student aku dan aini...


dari kiri: norhayati, amirul, fatiinah, dan kawan-mereka-yang-bukan-student-aku-so-aku-tak-tau-nama.




-----------------------------------------------------
seronoknya...
terima kaseh banyak ek...
tak penah kak husna dapat student sebaik nih..
.
.
akak, markah kami bagi tinggi sikit ek.
.
.
ek?

4 comments:

puan oryza said...

mrkh lebih xpe lagi.. ni mintak soklan bocor.. hampeh punye budak.. blanje sebulan makan pun xdapat soklan bocor..huhu

husna said...

hahahhaa..
tu agak melampau la mintak soklan...
kena kalis bodek...

Nadiah Sidek said...

tak sia2 husna ngn aini apply GA ;)

husna said...

hahaha..
tu laa.. baru sedaq yang tak sia sia kami jd GA