Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, November 23, 2009

bos, minta maaf zahir dan batin

sok Dr dah tak de kan?
selamat hari raya ye Dr. saya minta maaf zahir dan batin.

kau ada kesalahan batin dengan aku ke?

mana la tau Dr... kot kot Dr penah terasa ke, marah ke.

ooooo.. kau kutuk aku dalam hati ek.

ala Dr. biasa la kan...

tak baik kau... aku tak penah buat kat supervisor aku dulu.. tak berkat tau..




--------------------------------------------

kau ni beruntung tau husna. dok jauh kat lab sana..
kau pindah sini..
senang aku nak suruh kau buat kerja.

saya tak boleh Dr... nanti ramai-ramai. saya tak boleh dok dalam tempat yang sesak-sesak ni...

tu masalah kau. bukan masalah aku.

2 comments:

Nadiah Sidek said...

habis la husna...2nd big boss dh suruh pindah...hehe..

husna said...

hehehe.. tu la kak nadiah... serabut2