Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, November 02, 2009

sabah: niat lebih nak jenjalan episod 3

THE-BIG-BOS DATANG JEMPUT


aku tidur rumah mak teh aini kat inanam.
hari ke-2, khamis, 29 okt.
untuk sarapan, mak teh aini siap masak nasik lemak lagi.. aku makan banyak gak..
pastu, mak teh aini siap bekalkan lagi nasik lemak tu.. tuk aku makan tengah hari nanti..
sangat best bukan?
kul 9 baru The-Big-Bos datang jemput kat umah mak teh aini.
aku ada juga menanyakan apasal dia tak angkat call aku semalam...

sampai ums, The-Big-Bos terus bawak aku pegi amik kunci hostel.
letak barang kat hostel, singgah makan pagi (aku makan lagi...orang belanja kan..), pastu terus masuk opis The-Big-Bos.
tak sempat duduk, bos sudah suruh kemas bilik dan tolong dia alih meja dan rak buku..
hasilnya......


The-Big-Bos nak adakan 2 ruang kerja...
dipisahkan oleh 2 rak buku itu..
ruang depan, untuk sapa-sapa-yang-jadi-kerani dia bekerja..
atau ruang tuk student jumpa dia...
ruang belakang plak tuk dia buat kerja..
nak privasi katanya...
dia kata kat ruang belakang dia boleh semak-semakan meja..
dan The-Big-Bos juga mau bawak budaya yang dia amalkan di usm, bukak-pintu-luas-luas-semua-orang-boleh-senang-hati-datang-dan-boleh-main-jerit-jerit-saja.



p/s: kiranya... sapa-sapa yang nak jumpa The-Big-Bos, kena jumpa kerani dia dulu.. ececeh.. macam big bos tul. dan The-Big-Bos sangat berbangga dengan hakikat yang bakal terjadi itu..


p/s/s: skarang dia tengah dengar lagu nubhan, ada untukmu.. dok ulang-ulang 1 lagu tu ja dari tadi.. aku ingat minat dia pada lagu tu dah abes.... aiseh.


2 comments:

Nadiah Sidek said...

biik Dr kat sana besar ye? nmpk besar je smpai blh buat 2 ruang. akk tumpang simpati la pd sape2 yg bakal jd kerani Dr nnt. ahaks!

husna said...

aha kak nadiah. bilik Dr besar. sbb tu dia nak buat 2 ruang. hahahhaa.. husna pon nak tumpang simpati jugak kat sapa2 yang akan jd kerani dia..