Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, November 22, 2009

semata-mata nak naik train



aku baru ja balik dari jenjalan naik train..
pegi kl hari sabtu, pagi....
balik penang, hari ahad, pagi gak..
sangat sekejap bukan?
memang semata-mata nak naik train saja..
pegi dan balik naik train...

trip ni dibuat secara tiba-tiba.
kerna 2 sebab utama.
1. aku tak penah naik train lama-lama..
2. marina nak keluar kejap dari kesibukkan di lab dan dia pon dah lama tak naik train.

aku dok rumah kawan marina.
sori lah tuk sahabat-sahabat aku yang dok kl, aku tak sempat nak jumpa hampa semua...
aku juga tak sempat nak call makcik yang baik hati nak buat aku menantu dia tempoh hari.. haha..

kesimpulanya....
SUKA HATI!!















p/s: nanti aku bercerita pasal trip ini lagi... nak letak banyak gambo lagik.. rasa cam nak letak semua jaa..






2 comments:

Hazwan Hussin said...

haha,kak husna..better jd photographer drp jd chemist..

husna said...

ha ha ha..
dulu penah berangan nak jadi fotographer.. tapi rasanya jd chemist pon oke gak kot.. walaupun tak pandai mana...aha