Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, December 31, 2009

goodbye 2009, hello 2010: azam tahun baru

esok dah 1 januari 2010...
aku tengok ramai orang dah buat azam baru..
aku pun tiba-tiba rasa nak buat azam tahun baru.. walaupun boleh dikatakan semuanya azam kitar semula...

1. habeskan master sem ini. ni azam 2009 punya.. terpaksa bawak ke tahun 2010..
2. kurangkan berat badan.. ini azam yang aku berazam sejak 9 tahun lalu.. jumlah terkumpul berat yang perlu dikurangkan, 12 kg.. 1 bulan 1kg, oke what..
3. bagi pandai berenang... ni pon azam tahun2 lepas, 2008 atau 2009 tak pasti.. nak jenjalan kat kawasan berpantai berlaut, tapi tak tau berenang, apa kes.


udate:
4. rajinkan diri untuk menjaga kulit. semoga tahun depan rajin skit sapu lotion, sekurang-kurangnya sapu kat tapak tangan sekali sehari..
5. takmo kuat berjanji.. terutama kat The-Big-Bos dan Bos-No-2.





satgi aku mau balik kampung...



p/s: semalam tengok muaalaf.. sangat best. aku memang tak pandai nak buat ulasan filem.. tapi apa yang boleh aku katakan, ini filem yasmin yang paling banyak aku nangis.. banyak nangis mungkin juga sebab aku dah baca review yang dibuat oleh aku pelukis..





No comments: