Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, January 19, 2010

aktiviti sampingan rombongan cek bedah: banda hilir, melaka

1st time nih aku pegi melaka.
memang jeles tul bila nampak rata-rata pakai dslr.
nasib baik aku pinjam kamera The-Fourth, kalau nak harapkan kamera-aku-yang-rosak-tapi-baiki-pon-tak-guna tu, tak bergambo la aku....
seperti biasalah, rasa cam nak letak semua gambo.
tapi gambo yang ada muka aku, tak mo letak.






















p/s: bersyukurlah dengan apa yang ada....

7 comments:

liyana said...

cantik tul gambar2 yang hang ambik... walaupun aku terlupa bwk kamera.. tp aku xde rasa frust pun sbb rombongan aku including hang yang terror mengambil gambar.. hehe

husna said...

pandai la ko. bodek aku ek..
toksah puji lebih2. aku nak ko belanja aku makan...muhahaha
aku kena menyimpn nih. nanti nak pi langkawi..

p/s: ko dah amik gambo dari shila?

shila said...

yap.. setuju2. gmbr2 tu cantik2 blaka. yana, td aku nak bg gambar2 tu, ko xdak la kat blk hang.. esok ye..

Nadiah Sidek said...

Dr Nasir tak gi ke kenduri daya?

husna said...

dr tak pi...
dia bg pesanan ja kat bed utk daya,
'keja kau bila nak siap'.


shila, ko pon dah pandai dok muji aku ek. puji2 tak layan.. aku layan nandos.. aha

shila said...

xpa2.. nnt bila aku p makan kat nandos, aku bw balik flag kecik tu adiah tuk hg :P

weii.. wat ponat je kita berpeluh2 minyak dh merah, ain cakap kete tu leh jalan lbey kurang 100km lagi.. isk isk isk sadis betoii

husna said...

flag kecik tu nak buat ape....

laaa ya ka? hahhahahaa.. mmg ponat risau.