Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, January 06, 2010

hari esok tetap ada sinarnya, walaupun sinarnya tidak lagi serupa


kau bawa pergi jiwa aku.
kau bawa pergi yakin aku.
kau bawa pergi gembira aku.
kau manusia yang aku rasa dekat.
kau manusia yang aku percayai.
walaupun terlalu sedikit hal kau yang aku ketahui.


aku disini.
bertongkat untuk bangun semula.
walaupun begitu payah, tapi aku tetap akan berdiri tegak.
kerna aku yakin, akan ada sinar dikemudian hari.










cis. mengapa aku masih merapumerepek seperti ini.

2 comments:

cik yah said...

kak na, esok akan ada sinar baru kan. tp dia dah tak sama dengan sinar hari ni kan? pastu,tak best la..

husna said...

mungkin juga boleh jd sinar esok lebih baik dari sinar hari ini. siapa tahu bukan.