Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, January 29, 2010

kak sita ngeri tengok senarai percutian aku. aku nak tambah lagi 1, jogjakarta, bulan 4. tapi bukan itu yang aku mau cerita..

aku sudah pindah masuk ke bilik rehat yang direnovate itu.
meja baru. suasana baru. best wooo.
aku ada tangkap gambo...
tapi kamera-aku-yang-rosak-tapi-pebaik-pon-tak-guna tu menghasilkan imej yang kabur.
so, tak mau letak skarang.
nanti aku try tangkap guna kamera orang len.
tapi gambo laci kat meja baru tu, aku nak kongsi.
lihat... apa yang aku isi...


skarang aku akan hidup dengan makan roti..


aha.
bilik sangat selesa.
bersemangat nak menulis.
juga bersemangat nak buat benda lain, contohnya, tengok movie, layari internet dengan puasnya.
musim bermalam di lab berhari-hari berkemungkinan besaq akan kembali hangat. dengan lebih ramai penyertaan.
YEAH.


semangat woooh!

bukan aku saja... semua orang weh.



p/s: dulu aku guna 3 meja. sekarang hanya dapat 1 meja saja..

10 comments:

avie eicca said...

OOi best! aku akan menyibuk as always! Ni yg best kalau ada geng nak tulis tesis semua bersemangant woo! Go husna go!

husna said...

yeah!
go go!
mai mai. jgn malu malu..
take care babe!

Nadiah Sidek said...

bilik rehat dulu tu ke?

husna said...

ye kak nadiah.
sudah cantik.
nanti husna boh gambo.

puan oryza said...

rase nk join jugak je bermalam kt lab baru tu.... cik ti tu dh xde kn?

HuMayRah HaYatI said...

mmmm...kat bilik baru tu ada ruang utk tidor ke..

Mengkuang berduri said...

alhamdulillah.. lega i tengok semangat baru u all nih.... mcm ni la baru best...duk dlm tu jgn keluar2 selagi tesis tak siap...

Yati: kalau bujang tmpt tidur yang takde pun bleh jadi ada, jgn risau k.... kalau dh kawin tu yg payah...ngeeeeeeeeee.... oppss terlebih sudah...

husna said...

farhana: mari mari. datang laa.. stakat ni, xde la lg..

kak yati: yang xde, kita ade kan..

kak sita: muhaha... ye. baik kak sita!

eL_kZ said...

wow
seronok boleh lepaq ramai2 sambil tulis tesis
aku jugak la yg sorang2 dulu
......
kdg2 pi library sebab nk tukar angin

husna said...

seronok la jugak..
tapi agak stress jg.. org dah tulis byk, kita plak tak berganjak.. mula nak tension sorg2.. aha