Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, February 27, 2010

aku suka buku


1. koleksi yang aku paling sayang, tentunya siri harry potter.. untuk warisan anak cucu..

2. aku kira, adalah juga berbelas buah buku yang aku belum habes baca dan ada juga yang tak baca langsung.

3. nanti kalau ada rumah sendirik, aku berangan nak ada rak buku tinggi sampai siling. jenis yang kena guna tangga nak amik buku.

4. buku, antara benda yang aku tak menyesal beli.

5. tentunya aku sayang semua buku aku.






4 comments:

avie eicca said...

wow aku sangat2 suka! aku pun suatu hari nanti bila aku sudah mampu aku nak ada satu bilik penuh buku2 dan satu ruang letak sofa hehe, ish2 kalaulah rumah aku depan dia ada sungai best ni hehe.

eL_kZ said...

aku pon..
sejak keje sebulan sekali beli buku

aku pon teringin nk ade library sendiri
letak koleksi novel+cleo aku

Nadiah Sidek said...

wah..byknya buku! husna, ada tak writer yg tulis ala2 sophie kinsella punya stail? akk suka la baca buku cmtu

husna said...

marina: itu la... kalu umah depan sungai ka, laut ka best gak...
aku dah siap tgk2 home decor tuk rak2 buku.. yo. amat mengujakan.

su: aku punya cleo pon banyak. nak letak mana tatau. nak jual kt kedai 2nd hand tak laku. nak sedekah tak pi sedekah2 lg pon. piker2 cam sayang gak. dh 3 4 tahun aku penuh kumpul.

kak nadiah: ok. yang paling best mcm kinsella yang setakat ni husna baca adalah, alexandra potter. buku dia yang best husna bc stakat ni,be careful what you wish for, me and mr darcy dan who's that girl. alexandra potter ni zati punya fav writer.
seorang lagi yang cam kelakar gak, marian keyes. tapi cerita marian keyes macam berat skit. husna rasala.