Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, February 16, 2010

tahun harimau


walaupun terlambat..
aku nak ucap gak,


XIN NIAN KUAI LE!!


kepada semua kengkawan dan sesiapa saja yang menyambut..
terutama tuk The-Fourth!

seperti biasalah,
aku dok kampung...
hp malas nak cas bila bateri habes.
keja makan, tidoq, tengok tv...


malam ni baru nak balik penang..


Bos-No-2 dah marah apasal aku tak isi borang balik kg..
ya ampun bos...









5 comments:

eL_kZ said...

hahaha..aku pon cam hang..malas giler nk cas bateri Hp


*ang kne apply cuti balik kampung gak ke?

husna said...

oh mesti.
walaupun tuk cuti umum dan tak mintak cuti tambahan...

eL_kZ said...

aku ni..sbg cikgu kontrak
cuti tade..so mmg harap cuti sekolah je la

kalo nk cuti jugak...kne "amik" MC

liyana said...

aku rase xperlu laa husna... saje laa tu.. ko perasan x ade kolum "ade niat nak bwk ole2 ke x"?? aku rase DR suke part tu.. so kalo ko xisi borang, xde ole2 laa...hahah.. perangai DR ade dlm poket aku... weh, aritu aku isi borg, pastu kat kolum nk bwk ole2 tukan.. ya/tidak aku bulatkan atau..pastu yg cuti smpai bilepon aku tulis.. tidak diketahui..huhuhu.. dia xsign lagi coz time tu dia outstation...naik cuti ni mmng aku kena.. saje carik pasal...

husna said...

su: cuti sek banyak.. panjang2..
best gak tu.. rindu aa nak cuti panjang2..

yana: hang la yang paling memahami dia.. hahhahaa.. apa2 pon aku kena rujuk kat hang dulu..
betul la aku rasa.. bab ole2 tu.. dia siap tanya aku bila nak kasi dia buah pelam harum manis..
hang mmg cari pasal... benda2 cam gitu dr akan perasan sgt.. tapi tak pa, hang kan pandai bidas, pandai kaleh..
dia sms tny apasal aku cuti tak isi borang...
aku bohong kata aku tak balik kg pon. dok penang jaa..
hhehehe..