Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, April 07, 2010

kembali

gaji baru masuk 2 minggu lepas.
tapi dah susut dengan kadar yang sangat laju.

sekarang aku kembali hidup dengan,
roti putih, jem, megi, epal, milo, nestum, biskut dan nasik kafe desa harapan.

itulah padahnya berbelanja suka hati.
buku bajet pon aku dah lempaq masuk laut dah..
dah lama tak buat catatan perbelanjaan..








sekian lah berita terkini untuk waktu tengah malam ini..

5 comments:

eL_kZ said...

ohoho..
aku pon tgh pokai
nasib mknn kt skola murah

husna said...

tu aa.
aku kena mkn kt cafe harapan.
kat situ ja la y dekat n murah..
hahhaa

Mr Mizzee said...

aku pon ada buat buku perbelanjaan tapi sampai hari ni x berani baca, just buat kepil resit2 ja..kalu baca mesti pengsan

cekyah said...

mg rezeki kak na bertambah kerana bagi duit gaji kak na pada cekyah. cekyah akan belajar sungguh2. sayang kak na.

husna said...

mizi: hahaha.. bukan takat hang ja pengsan, aku pon blh pengsan gak kot..

cekyah sayang: ha. ngaji sungguh2.
hehheee.. tak da lah.. kakna mmg sll berbelanja sakan pon... kalau tak bg skit kat cekyah pon, kak na ttp perabes buang gak..ahhaa