Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Saturday, May 29, 2010

dikala aku cam tengah rajin skit

ada saja dugaannya....

apai.
orang meja sebelah kiri aku dah habes print 10 copy thesis.
tunggu hari isnin muncul saja, mau hantaq.

jadi nya...
dia tengah tak de keja penting sangat la nak buat.
dia tengah bersuka ria.

salah satu cara dia bersuka ria adalah dengan menonton drama korea online kat lab.
adeh.

husna, apa web yang ko salalu buka tengok cita korea tu?
dramacrazy.net..... aku jawap pelan2...

dugaan camgini susah jugak tuk manusia cam aku nih.
manusia yang kaki tonton drama/filem tak kira masa.




apai!
ko balik umah tido laaa!!
cover tido ko yang berbulan2 tak cukup tu!!



dah takut nak toleh kiri dah ni.
takut kepala jam. takut kepala terkiat sebelah kiri ja nanti.
tak leh nak toleh kedepan ngandap komputer dah.


eh.
patutnya aku harus kerja lebih kuat.
pelan2, sorang2,
dah hantaq 10 copies....


husna!!
hang suka dok sini lama2 ka???!!!
jeritan suara hati yang sayup-sayup kedengaran.....

2 comments:

puan oryza said...

kak husna boleh!!!!!

husna said...

YEEAAHHH!!!! go husna go.

go farhana go!
go semua go!