Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Wednesday, May 12, 2010

ketaq tangan kalau tak blogging


MORIARTY - video Jimmy

MORIARTY MySpace Music Videos



ok. seperti biasa.
angkat bendera putih kalau bab janji nak bercuti dari blogging.
dari semalam lagi aku dok tahan tangan nak blogging.
mana boleh tahan, hari2 mengadap internet, tapi tak blogging.
lainlah kalau aku dok tempat yang tak dak internet.
memang tak gaduh nak blogging.

ada kerja menanti. banyak. janji dengan Bos-No-2 dalam genggaman.
so update pon ringkas.
walaupun ada banyak benda nak cerita.

1. aku suka menulis, mencatat, menconteng di merata-rata buku dan kertas, segala yang aku piker, rasa, buat, temui, suka, dan macam2. tapi menulis disini lebih best sebab teratur skit. teratur cara aku la.

2. lagu diatas. jimmy dari moriarty. baru jumpa kumpulan ni semalam. sangat suka. tapi lagu yang aku sangat suka bukan lagu diatas, tapi lagu bertajuk private lily.

3. aku dah mula balik diet 45 hari no nasik. ini cubaan kali ke-3. hari isnin stat diet, tapi hari ni dah makan nasik. pecal lele. mana boleh elak kalau ada orang ajak pi makan pecal lele kegemaran. so cubaan diet no nasik kali ke-3 ini ada syarat baru. makan la apa saja kecuali nasik, daging merah, makanan yang mengandungi minyak melampau dan mee kuning. tapi nasik pecal lele boleh makan. aha

4. aku tengah nak train otak aku tuk mengingat. takut nanti, lagi lama lagi berkarat.
aku adalah manusia yang manja dengan teknologi. contoh, tak mau ingat no phone penting sebab no phone semua ada dalam hp dan malas nak mengira dalam kepala ketika bershopping sebab guna calculator lebih cepat. benda pertama yang nak buat, hafal no phone orang sekeliling. sahabat hari2 buat kuiz ingat-no-phone tuk aku.
lagi 1, kena ingat nama orang. masalah tul. kalau jumpa kawan sekolah yang lama, pastu dia tegoq, pastu sembang rabong, tapi sebenaqnya aku tak ingat nama dia. adeh malu.

5. buku puisi dan catatan fared ayam bertajuk STABIL, aku dah beli. bila pi amik kat opis skol, respon pertama: bagusnya depa hantaq guna pos ekspress, bayaq cuma rm10, tiada cas tambahan. respon ke-2 lepas bukak sampul: nipis nya. dah lama aku tak baca buku nipis. tapi padan la dengan harga kan. respon selepas baca? nanti aku review skit. la ni tak dan ooo..

6. iklan nuffnang. hampeh. the end.



2 comments:

HuMayRah HaYatI said...

k yati dah agak dah..husna x bleh tahan punyalah..mesti nak berblogging..

apa2pun jgn lupa writing udah lah...

husna said...

hahahaa.
tak tahan ooo..

insyaallah kak yati.
makaseh. ehek