Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Thursday, May 13, 2010

mereka berdua dan aku yang individualistik


Happy Ending

MIKA MySpace Music Videos


zati sangat suka mika.
dan ini adalah lagu mika yang paling dia suka.


zati.
aku kenal dia sejak tingkatan 2.
dia.
perempuan paling kelakar pernah aku jumpa.
melalui zati,
aku kenal arix disini semasa undergrad.
arix.
perempuan penuh perasaan(cinta) aku pernah jumpa.


aku sayang mereka berdua.
sangat sayang.


aku tak mahu berjauhan dengan mereka,
dan ini adalah salah satu sebab aku mahu waktu berhenti takat ini saja.
aku tidak mahu tua, aku tidak mahu kemana2.
biarlah hidup aku bosan. asalkan aku ada mereka.
tapi,
itu semua mustahil.
kerna mereka ada kehidupan mereka sendiri.
dan juga kerna aku sendiri ingin melihat dunia.
aku sendiri perlu dewasa.
aku sendiri perlu ada hidup sendiri.

kini aku tahu,
aku bukanlah manusia yang mudah untuk buka hati aku pada orang lain.
aku bukanlah manusia yang mudah mencintai dan mahu dicintai sepenuh hati.
mungkin aku terlalu kedekut kasih sayang.
mungkin aku takut untuk dilukai kelak.


aku mahu mencorak hidup aku dengan warna aku sendiri.
aku tidak suka orang lain untuk cuba2 mencorak hidup aku.
dan lebih tepat lagi,
aku tidak sanggup untuk mencorak hidup aku dengan mengikut corak hidup orang lain.
contohnya,
aku perlu bekerja disini sebab dia berkeja disini.
atau,
aku tidak boleh kesana sebab dia disini.



aku yang terlalu individualistik mungkin.
dan makin komplikated pastinya.

No comments: