Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, May 07, 2010

oh SHIT!!! wakenabeb!!


We Are Golden

MIKA MySpace Music Videos






orang tua-tua kata,
sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua.

hari ni,
peribahasa tu,
sangat kena ngan aku.

dalam aku dok tengah syok tonton video diatas,
Bos-No-2 bertandang ke tempat persembunyian aku.

dah la video clip tu mika banyak tak pakai baju.
HADOI laaa...

tengok bos masuk, otak aku terus blur.
tak sempat nak buka benda lain.
petang2 camgini,
benda ilmiah dah katup la wei.

ohh.. ini la kerja kau??, Bos-No-2 berkata sinis.


rakaman kejadian:
tadi jam 515 ptg.
aku tengah pakai kain telekong. telekong yang dipakai dari kul 400 tadi. ya zohor pon lambat.
tengah tengok video clip mika we are golden seperti diatas.
meja kurang berselerak. semalam baru ja kemas. tak dapat berlakon.
microsoft word dah katup. buak web cari maklumat ilmiah pon katup.
apai disebelah tengah tengok cerita korea online, heading to the ground.


ini semua kes wakenabeb.
selama ni aku dok jaga2.
selama ni aku bukak jugak sekurang-kurangnya 1 benda ilmiah.
selama ni aku ready diterjah.
SHIT. double SHIT. triple SHIT. infiniti SHIT.




kesimpulan cerita,
aku kena siapkan benda yang dia nak akhir bulan ni.
mungkin aku akan bz.
mungkin aku jarang update blog.
tapi sebagai seorang yang pandai mencari peluang tuk berseronok-seronok,
kata-kata aku yang konon akan jarang blogging tu tak kan boleh dipercayai sama sekali.
apa2 pon.
blogging atau tidak.
berseronok atau tidak.
membizikan diri sampai nak pi kencing pon tak sempat atau tidak....
aku tetap kena siapkan kerja
JANJI tetap janji.
janji yang aku hembus kedalam setiap urat darah aku.








tapi......
aku tengah TRAUMA ni.
trauma kantoi.





3 comments:

Hazwan Hussin said...

hahahaha..mmg wakenabeb..ala relax ar, mcam Dr Nasir xbiase plak..hahah

avie eicca said...

hahaha dah kena terjah tu weh. bukan saja wakenabeb hehe.

husna said...

hazwan: maseh trauma ni. tapi maseh boleh dok tulis blog, kira ok lg la.. haha

marina: semua ada. wakenabeb. terjah. sergah.