Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, July 30, 2010

laptop antik aku

hari ni,
laptop antik tu menunjukkan lagi tanda2 penuaannya.

laptop lembab dah biasa.
kena jangkitan virus dah biasa. virus membiak pon biasa gak. segala macam jenis virus ada ni.
hilang devices tertentu pon biasa saja.
apa jadi pun sebelum ni, laptop antik ni tetap utuh.

tapi semenjak 2 menjak ni.
aku selalu ja bedebaq dengan laptop ni.
makin melampau perangai dia nih.
kadang2 dia buat perangai skrin jadi gelap gulita tiba2.
dan terbaru, skrin naik garis melintang serupa tv rosak tu.
haih.
dah nak sampai masa nya dah kot.
tapi apa2 pon, bagi la aku habes tulis tesis dulu ye.

kalau ada sapa2 komen kata suruh aku beli yang baru,
korang tolong bank in duit sekali.
seronok jugak dengaq.
ekekekek.






aku ada banyak benda nak cerita.
banyak gambaq nak uplod.
tapi aku tak sempat. nak buat scheduled posts pon tak sempat. dan ini bukan scheduled post.
ni dah nak habes bulan 7.
dah nak cukup sebulan dok sini.
kerja kena lebih mantop.

kepada sahabat2 dan kawan2 seperjuangan aku yang dok jauh nun.
HAJA HAJA!!!!



selamat berhujung minggu semua.
aku ingat nak pi pulau mamutik.
tapi memandangkan duit takdak.
kerja banyak.
maka tiada pulau sebelum raya.
(kena kumpul duit raya dulu untuk bercanda di pulau)


4 comments:

DAKWATUNNISA said...

Nanti kita kutip duit raya banyak2 ya. Suruh abang chaq dengan kak timah tinggalkan duit raye sebelum balik sarawak ye.hehe. cekyah pun kena kutip duit raye banyak ni nak bekal ke sarawak nanti.hehe

HuMayRah HaYatI said...

huhuhu...kesian sungguh...tak per husna...writing cepat2....dah abih master....pastu cari keje...dapat gaji...bleh lah beli ladtop baru...

Nadiah Sidek said...

akk kirim air liur blh la husna..hahaha..

husna said...

cekyah: kak na insyaallh akan blk kg seminggu sblm raya. sempat lagi nak mintak duit raya dr bang caq sebelum depa balik sarawak. ekekek

kak yati: tapi takut laptop antip ni lup kelam sebelum habes tulis lah.. pengsan den.

kak nadiah: air liur kak nadiah pon belum tentu dapat sampai kat sini. kering tgh jalan kot. last2 apa pon husna tak dpt dr kak nadih. ehe