Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, August 09, 2010

BluInc bumper rewards

di 1Borneo, KK.
6-8 ogos 2010.


hari jumaat, 6 ogos, kul 11pg,
aku dan aini dah tercegat kat 1B.
tak ramai lagi orang masa kami sampai.
mungkin sebab hari itu hari bekerja (kami tak pi lab, habaq kat The-Big-Bos kata mau buat kerja kat umah),
atau mungkin sebab orang ramai tak tahu sangat pasal benda nih (kebetulan masa tu juga ada pc fair di 1B).


kami 2 orang dah tahu lama dah pasal benda nih.
bab nak amik goodi bag, cepat saja.
zati yang bagitau awal2.
aku mintak dia tolong beli marie claire sebab aku takut kat sini mahal.
so zati bagitau marie claire kata ada benda ni kat 1B.
aku dan aini terus pi beli majalah bluinc yang lain.
tengok harga sama saja dengan semenanjung.....



dalam duit sempit tu, ada la jugak aku perabes duit.
aku ada beli benda make up, walaupun aku tidak rajin untuk ber-makeup, tapi dah jenis tak leh tengok barang banyak murah, beli jugak lah.
treatment kat marie france bodyline pon aku ada amik. alasan, nak try saja. ekekek






balik rumah,
menayang kat housemate benda yang kami dapat.
hari sabtu, depa plak pi.
tapi samples yang dapat kurang skit dari apa yang kami dapat pada hari pertama.




2 comments: