Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Sunday, August 22, 2010

in these arms oleh the swell season

lagi swell season untuk hujung minggu ini.
take away show masih di hati, tapi tak sempat nak tengok dan kongsi disini.
lagu ni dituju tuk zati, arix, the-fourth, aini, marina, daya, bed, lina, muna dan semua yang membaca entry ini...




In These Arms from banjo bandstand on Vimeo.


"You were restless
I was somewhere less secure
So I went running to the road
And so now there's a long list of places I was
I quit my rambling and came home

'Cause maybe I was born to hold you in these arms
Maybe I was born to hold you in these arms"




aku selalunya tak ambil peduli sangat pasal lirik lagu.
dan selalunya aku akan suka sesuatu lagu sebab musik dan cara nyanyian yang sedap.
tapi,
2 3 hari ni, aku sangat suka tengok liriknya...

No comments: