Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, August 30, 2010

kak husna dah balik...

hari khamis aku balik.
hari jumaat aku tengok tv satu hari.
hari sabtu aku mai lab. mai dengan rasa seronoknya.hanya jumpa rizal, "eh husna.., gimana dengan sabah?".
hari ahad aku mai lab jugak. hanya jumpa dengan orang yang aku dok jumpa hari2 selama 2 bulan.aini.

hari ni,
mai lab,
jumpa ramai orang.
"eh husnaaaa..."
"eh kak husna.."
"lamanya tak jumpa..."




rasa macam aku pi mengaji obersea 4 tahun tak pernah balik-balik.


seronok juga lah!
ekekekek

tapi tak berapa nak seronok kalau ada yang bertanya,
"dah habes menulisnya?"
"dah brapa chapter?"



potong mood betul lah. aku nak layan drama bad guy pon tak brapa syok.

12 comments:

shila said...

xpe husna. naikkan mood balik utk tgk cite bad guy tu~~ best woooooo!!!!

Mengkuang berduri said...

hehehe.... soalan cepu cemas...

husna said...

shila: hahahhaa.. best kan bad guy. layan drama korea kat lab sini sangat masyukk... bab nak naikkan mood balik tuk benda2 camgini tak payah susah2. ekekekke.


kak sita: hahahhaa. mmg cepu cemas. tu belum lg bos-no-2 yang tanya.

husna said...

shilaaaaa
awat hero mati plak!!
aish. lagi tragik bl tak dak sapa tau dia dah mati. dia mati disaat dia nak bahagia dgn heroin..
adeh. benci tul lah!
sama benci dgn ending snow queen.
ah. betui tak pueh hati!

shila said...

hahha... tu la. saja xnak gtaw ang awal2 ending cite tu. sadis betul la. tapi rasenya ending tu dh ditukar sbb hero kna p NS, so xsempat nak siapkan drama tu smpai 20 episod. tapi ending tu mmg x beshhhhhh!!

husna said...

la ya ka..
cerita dah best, tapi ending tak blh terima langsung. sedih betui. sekurang-krgnya jgnlah sampai tak dak sapa tau yang dia mati. hadoi..
hang ni hebat lah. dia kena p NS pon hang tau.
ada apa lg cerita best?
cari penyakit plak nak tengok drama korea. kerja tak habes2 pon.
ekekekke

avie eicca said...

haha obersealah weh..terpisah weh. lama pulak tu ampa pi. terasa sekalilah sebab arix pun pi obersea.

shila said...

haha.. dah ada tulis kat website yang aku salu tgk cite korea tu. lagipon aku dah fall in luv ngan hero tu.. wink wink wink =))))) sekarang ni tgh tayang cite my girlfriend is a gumiho.. klaka + cute, tapi x abis lagi.. baru ep 6.

husna said...

marina: hahhahaa.. aku sendiri pon rindu dengan segala benda yang ada kat sini. rasa malas nak p sabah dah.

husna said...

shila: hahhaa. masa hero tu ikat rambut kat belakang aku suka. nampak ganas skit. ekekekk. tapi hyun bin ttp di hati aku. ahaks.
ha. aku nak tgk jugaklah cerita tu. cerita kelakaq2 ni aku suka.
hang sll tgk kat mn?

shila said...

aku slalu tgk kat vikkii.net, tapi sbb source video tu dari youtube, so guna hotspot xleh tgk. tapi kadang2 time cuti sem dapat tgk la plak... hang salu tgk kat mana?

husna said...

oh.
aku time dok kat lab lah time aku nak menonton jugak.
ekekekkek.
tu sbb kerja menulis tak brapa nak laju. dok laju benda len.
aku dok tgk kat dramacrazy.net
kadang2 mysoju