Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, September 24, 2010

dari balkoni rumah, mentari pagi

semalam aku tidoq kat rumah abang aku.
pagi tadi, terjaga dari tidoq terus bangkit selak kain tirai dalam bilik.
nampak langit berwarna.
terjun katil. tangan terus gagau kemera dalam beg tangan.
dan terus ke balkoni dan tangkap gambaq.
dengan mata yang tak dapat buka habes, kepala tingtong2, mamai2....
ini lah hasilnya...
adalah kot dalam 6 keping gambaq yang aku sempat snap.





mencabar jugak nak tangkap gambaq dalam keadaan mamai2.
tak dapat piker dan cuba sudut2 yang lebih pelbagai..

ini cubaan yang pertama. sangat tak berpuas hati.
mungkin aku akan tangkap lagi tapi dalam keadaan yang lebih bersedia.
aku sangat suka walaupun bukanlah cantik sangat kan..
hari ni, aku juga guna kemera yang sama untuk gambaq dikampung tu.
benQ dc c540, milik aini.




No comments: