Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Friday, November 12, 2010

aku, november 2010

entry kat bawah, boh gambaq ogos 2006,
entry kali ni, boh gambaq aku yang terkini plak.
november 2010, semalam punya.

masih muda remaja dak?
ekekekekkek





jarang sungguh aku nak bergambaq.
payah nak tangkap gambaq aku ni.
payah nak dapat sudut yang kena. sat nampak gemuk la, sat nampak lengan besaq la, sat nampak pipi tembam la, sat nampak dagu berlapis la, sat nampak kaki besaq la.
"husna, hang kena terima kenyataan yang itu adalah imej hang yang sebenaq". sahabat aku pernah menyuarakan kenyataan itu. ekekekekek. betul la.. tapi kan...
hahahahahaha.

time dok tunggu makanan lah masa paling senang dan sesuai tuk bergambaq.
tapi kat sini, aku jarang makan kat luaq. masak ja memanjang.
so makin jarang la aku berposing depan kamera.
semalam teringin nak makan pizza.
maka pizza hut pilihan yang paling senang cerita.
dah lama aku tak masuk pizza hut nih, kesan daripada kerap terima layanan dan presentation makanan yang kurang elok. jenis cincai.



No comments: