Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, November 23, 2010

husna cepat la balik!!

sahabat aku dok keriau suruh aku balik.
rakan2 lain pun dok suruh balik cepat.
famili pon tanya.
pakat semua tanya bila aku nak balik.

aku sendiri pon tertanya2 bila nak boleh balik.

soklan2 tu, aku panjangkan kepada bos besaq pulak.

bos, bila bos nak beli tiket?
balik bila hang habes. bila nak habes ni?



itulah jawapannya sahabat2, rakan2 dan ahli famili semua.
aku balik bila aku siap semua.








dan bila pulak aku nak siap semua?




6 comments:

Hannajoe said...

insyaAllah...dalam mase terdekat! Cepat2... tick tock tick tock...

DAKWATUNNISA said...

teruskan.... sikit sahaja lagi..kekuatan itu datang dari dalam. jika dalaman kuat, pasti fizikal kuat.

ainis said...

huhuh..chaiyok husna (dlm nada yg perlahan)...begitula jugak aku..

husna said...

hana: aahhh. lg stress dengaq tik tok tik tok.

cekyah: cekyah bg skit kekuatan.

aini: kasi kuat skit caiyok ko tu, baru aku bersemangat.

Nadiah Sidek said...

bodek2 la Dr sikit..nnt dia beli la tiket balik..hihi..

husna said...

ilmu bodek tak habes khatam dari kak nadiah lagi...
sll bodek tak menjadi.
aish