Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Tuesday, December 07, 2010

disember 2010


apa lagi yang aku nak cakap pasai bulan ni?
semuanya pasal kalut.
dan kini, semuanya lebih ke arah takut.

hari2 takut.
hampir tiap2 malam aku teriak. bukan nangis main2. teriak betui2 sampai keluaq hingus, sampai sesak nafas.

tapi,
aku tak bimbang sangat pasal rutin teriak yang makin kerap nih.
sebab aku tahu, ni cuma sementara.
dan ini adalah terapi yang aku ada.
untuk hilangkan rasa takut, rasa marah, rasa sedih.

sampai hujung aku berjuang.
berjuang untuk diri sendiri.




p/s: aku ada banyak benda nak cerita, ada gambaq nak upload, tapi semua tu belum sempat lg. nanti2 lah k.
p/s/s: lepas teriak kuat, aku pi tengok muka sedih kat cermin. pastu amik kamera tangkap muka sedih. sebab tu aku tak bimbang sangat pasai makin kuat teriak nih. sempat lagi teringat nak tangkap gambaq, kira ok la tu. ekekekekk

8 comments:

eL_kZ said...

husna
fighting!!!!
^___^
aku tau hang boleh!!

husna said...

yeah!
aku BOLEH!!

hehehhehehe.
tq su!

Mengkuang berduri said...

olo lo lo laaah... sedihnya dia... jgn sedih sangat... tak bek tau...

Hannajoe said...

husna.....dun wory...
everthing will be end soon.
be strong!~
u noe u can do it ur best till the end....

semangat!!! :)

husna said...

kak sita: saja buat lorat. ekekekkk. kak sita, syoknya u pi jepon!! tak sempat nak baca entry2 menarik kat blog u tu..huhuhu

hana: tq hana. yeah. semangat!!!

avie eicca said...

huwaaaa...husna, ang nangis buat aku sendiri nak nangis tengok mata hang tu. Takpa weh boleh habis. Jangan risau, zati pun dok pulun la ni. Takpa sempat habis! Muna pun dok pulun. Jangan sedih2..teruskan usaha anda :D..terus makan agar happy dan kerja jalan!! :D

HuMayRah HaYatI said...

lor...sedihnyer k yati tgok...sabaq la husna...x lama dah tu...

husna said...

marina: yeah. aku tak sedih. aku lebih ke takut. hang take care.

kak yati: yes. tq kak yati