Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

get adobe flash player

Monday, December 13, 2010

landak laut dan kencing

kalau cakap dengan kami, sure kami yang silap.

tapi kalau cakap dengan orang lain,
dia cakap ini silap dia.

lagi terpancar sifat dia.
sebagai seorang pelindung.





*********************

masalah belum selesai.
dia sedang cuba untuk penyelesaikannya.
walaupun kadang2 cadangan yang dia beri tak masuk akal.

aku maseh sama.
sesak nafas.
dan sakit kaki. semalam terpijak landak laut. adei.


macamna plak aku boleh pijak landak laut?
nanti aku cerita. itu pasai hari aini.



p/s: ada 1 duri landak laut terbenam. aku baca kat forum, kalau nak keluarkan duri landak laut tu, aku kena kencing ditempat yang kena duri tu. semalam aku dah cuba korek, tapi tak boleh. adakah aku perlu kencing kat tempat kena duri landak laut tu??
demi untuk bisa landak laut itu tidak melarat dan menyebabkan kaki aku bengkak, nampak gaya mcam aku kena amalkan saja petua nih.

4 comments:

Nadiah Sidek said...

erk..boleh pakai ke petua tu?

Mr Mizzee said...

ngerinya...mesti sangat sakit...nasib x pijak landak daratan

Mengkuang berduri said...

uih sakitnye bengkak... adeiii...
byk2 sabor ea...

husna said...

kak nadiah: eerrr. husna pon was was jugak.

mizi: sakit weh. walaupun hanya 1 duri saja yang masuk.

kak sita: tq tq. nasib baik tak kena banyak, so tak bengkak teruk sangat. jadi keras2 ja kat kawasan yang kena. urut2 skit, dah ok la skit.